Original title:
Brand management
Translated title:
Brand Management
Authors:
Polách, Petr ; Harantová, Monika (advisor) ; Hesková, Marie (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V první části bakalářské práce na téma "Brand management" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a stanoveny základní pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část této bakalářské práce se zabývá budováním a řízením značky ve společnosti ALFUN a.s. V poslední části jsou podrobně popsány a vysvětleny základní metody ocenění značky jako nehmotného aktiva.In the first part of my bachelor's thesis on the theme "Brand management" are explained the theoretical aspects of brand management and this part also determines the basic concepts in this issue. The practical part of this bachelor's thesis deals with brand building and also with brand management in the company ALFUN Inc. In the last section are described in detail and explained the basic methods of brand valuation as an intangible asset.
Keywords:
Brand; Brand building; Brand management; Brand valuation; Brand management; Budování značky; Ocenění značky; Značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/36283