Název:
Brand management
Překlad názvu:
Brand Management
Autoři:
Filipová, Simona ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část bakalářské práce na téma "Brand management" se bude zabývat nástroji pro strategické řízení značky. Pozornost bude věnována značce, její identitě a image, prvkům značky, hodnotě značky, právní ochraně značky a v neposlední řadě i metodám jejího oceňování. V praktické části budou aplikovány teoretické znalosti strategického řízení značky na vybranou společnost Vivantis a.s. Součástí praktické části bude i dotazníkové šetření, které bude zaměřeno na povědomí veřejnosti o značce Vivantis a.s. Na základě dotazníkového šetření budou následně zpracovány i doporučení pro společnost Vivantis a.s.Theoretical part of thesis on the topic "Brand management" will deal with tools for strategic brand management ifself, specifically managements instruments. Next part will be devoted to brand, its identity, image, elements, value, legal protection and eventually to methods of valuation. In practical part will be applied knowledge of strategic brand management to the selected company Vivantis a.s. Part of practical part will be surfy about public awareness of the brand Vivantis a.s. On the basis of surfy will be processed recommendation for company Vivantis a.s.
Klíčová slova:
Brand management; Propagace; Značka; Advertising; Brand; Brand management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36282