Název:
Ochrana spotřebitele se zaměřením na reklamu
Překlad názvu:
Consumer protection with main focus on advertising
Autoři:
Trávníčková, Eva ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Vít, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Téma ochrany spotřebitele je velmi aktuální, obzvláště ve spojení s reklamou. První kapitola nás uvádí do tématiky vymezením základních pojmů jako spotřebitel a jeho ochrana, reklama, její historie a typologie a současné trendy.Ve druhé kapitole jsou nastíněny nejčastěji řešené typy reklam a na příkladech ukázána konkrétní rozhodnutí. Poslední kapitola nám představuje orgány a instituce, které dozorují odvětví reklamy a možnosti řešení spotřebitelských sporů.Consumer protection is very challenging topic these days, especially in connection with advertising. The first chapter informs about terms such as consumer and its protections, advertising and the history of advertising, contemporary trends. The goal of the second chapter is to define 8 types of forbidden advertisements and to find out the most common problems. The purpose of the last chapter is to introduce the institutions that supervise this industry and inform about imposing tha sanctions.
Klíčová slova:
ochrana spotřebitele; reklama; spotřební chování; advertising; consumer protection; consumer´s behaviour
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36267