Original title:
Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o.
Translated title:
The proposal of the promotional strategy of Brudra Ltd. company
Authors:
Sůsová, Petra ; Pauknerová, Daniela (advisor) ; Kašparová, Eva (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé diplomové práce na téma Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o. je analyzovat a následně stanovit postup při tvorbě propagační strategie v této firmě, který zde stále chybí. To vše za pomoci dotazníků, jež mají ověřit povědomí veřejnosti o této společnosti, a za pomoci metody zvané Mystery shopping, která má ověřit kvalitu poskytovaných služeb na maloobchodních prodejnách společnosti Brudra s.r.o. Výstupem bude sloučení výsledků z těchto výzkumů, díky kterým se následně zaměříme na slabší stránky a mezery v propagaci, její ucelení a sjednocení včetně případných doporučení. Návrh propagační strategie by měl sloužit jako jakési vodítko při sestavování marketingového plánu pro budoucí období.The aim of my thesis, the proposal of the communication strategy of Brudra Ltd. company, is to analyze and consequently determine the process of creation of the promotional strategy for this company, which is not in place yet. In order to verify the public awareness of this company were used the questionnaires, the other part was checking the quality of services provided in a small detail shops belonging to the company with a method called Mystery shopping. As the outcome will be the merging of the results of the previous mentioned methods, thank to which we will be able to focus on the weak points and gaps in the promotion, followed by its cohesive and unification, including any possible recommendations. The proposal should serve as a sort of guide for setting up the marketing plan for the future.
Keywords:
communication mix; communication strategy; quantitative and qualitative research; komunikační mix; komunikační strategie; kvantitativní a kvalitativní výzkum
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/36053