Název:
Merchandising segmentu dekorativní kosmetiky u vybrané mezinárodní značky
Překlad názvu:
Merchandising of a make up segment within the chosen international company
Autoři:
Vyskočilová, Marie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této diplomové práce je merchandising. Jedná se o mladou disciplínu, jež prochází v současné době dynamickým vývojem a na trhu jí začíná být přikládán stále větší důraz. V teoretické části práce je cílem vymezení základních pojmů merchandisingu, jeho podstaty a typů, možných strategií, jakož i popis a rozbor reálného fungování merchandisingových procesů. Druhá a stěžejní část této práce je věnována popisu, specifikům a reálným procesům merchandisingu v segmentu dekorativní kosmetiky.This diploma thesis deals with merchandising. Merchandising is a new discipline achieveing a high development potential and being more and more important in the competitive business environment. The teorethical part describes the basic concepts of the merchandising, its definitions, types and possible merchandising strategies. The practical part explains and shows whole merchandising process of the make up merchandising on a real examples from the chosen international company.
Klíčová slova:
dekorativní kosmetika; merchandising; retail design; space management; vizuální merchandising; make up cosmetics; merchandising; retail design; space management; visual merchandising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20303