Original title: Strategie české obchodní firmy v podmínkách volného trhu
Authors: Švec, Matěj ; Cimler, Petr (advisor) ; Urbanová, Michaela (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce analyzuje a hodnotí marketingovou, finanční a logistickou strategii obchodní firmy. Z pohledu marketingu jsou použity metody PEST analýza, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. Z finanční analýzy je práce zaměřena na analýzu poměrových ukazatelů. Oblasti analýzy logistiky je rozdělena do částí logistika prodeje, nákupu a výroby.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2840

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1624


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share