Název: Marketingová stratégia hotelu Nidd Hall vo Velkej Británii
Překlad názvu: Marketing strategy of Nidd Hall hotel in Great Britain
Autoři: Kanderová, Kristína ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jusko, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: hostia; marketingová stratégia; spokojnosť; guests; marketing strategy; satisfaction

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35779

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162478


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet