Název: Uvedení nového modelu Dacia na český trh
Překlad názvu: Marketing strategy for launch of new model Dacia Sandero on czech market
Autoři: Kvapil, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jordák, Zbyšek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; Dacia Sandero; Marketingová strategie; uvedení nového modelu; Dacia Sandero; launch of new model; market analysis; Marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35712

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162411


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet