Název:
Analýza slovenského zľavového trhu a svetových trendov
Překlad názvu:
analysis of slovak daily deal market and global trends
Autoři:
Guláš, Karol ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto bakalárska práca je venovaná analýze zľavového trhu na Slovensku. V prvej časti je rozpracovaná definícia marketingu a jeho podstaty, predstavené nové trendy v marketingu a marketingový mix prispôsobený potrebám zľavových portálov. Vymedzené sú najvážnejšie riziká v tomto podnikaní a opísaný je vznik hromadného nakupovania v USA a na Slovensku. V druhej časti sú teoretické poznatky uvedené do praxe prostredníctvom zľavového portálu Jožko.sk, kde je predstavený jeho vznik a uvedenie na trh a marketingová stratégia využívajúca rôzne špecifické kampane.Tato bakalářská práce je věnována analýze slevového trhu na Slovensku. V první části je rozpracovaná definice marketingu a jeho podstaty, představeny nové trendy v marketingu a marketingový mix přizpůsoben potřebám slevových portálů. Vymezené jsou nejvážnější rizika v tomto podnikání a popsán je vznik hromadného nakupování v USA a na Slovensku. Ve druhé části jsou teoretické poznatky uvedeny do praxe prostřednictvím slevového portálu Jožko.sk, kde je představen jeho vznik a uvedení na trh a marketingová strategie využívající různé specifické kampaně.This bachalor thesis is dedicated to analysis of daily deal market in Slovakia. The first part is about describtion of definition of marketing and its fundamentals and infroduction of new trends in marketing and marketing mix adapted to necesties of daily deal websites. I also pointed out the biggest risks in this field of entrepreneurship and foundation of daily deal business in the USA and Slovakia. In the second part I mention teoretical knowledge in professional experience via daily deal website Jožko.sk, where I introduce the foundation and launching of this project and marketing strategy using various campaigns.
Klíčová slova:
hromadné nakupování; on-line marketing; slevové agregátory; slevové portály; daily deal comparators; daily deal shopping; daily deal websites; on-line marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35709