Název:
Strategie české obchodní firmy v podmínkách volného trhu
Autoři:
Švec, Matěj ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Urbanová, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce analyzuje a hodnotí marketingovou, finanční a logistickou strategii obchodní firmy. Z pohledu marketingu jsou použity metody PEST analýza, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. Z finanční analýzy je práce zaměřena na analýzu poměrových ukazatelů. Oblasti analýzy logistiky je rozdělena do částí logistika prodeje, nákupu a výroby.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2840