Název:
Marketingovo obchodná analýza zľavových serverov
Překlad názvu:
Marketing and business analysis of daily deal sites
Autoři:
Kurucová, Veronika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Polák, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Pred niekoľkými rokmi prišiel na trh nový spoôsob nakupovania, a to hromadné nakupovanie na internete. Najznámejším zľavovým portálom sa stal Groupon, ktorý spôsobil nákupný "boom". Ten sa následne rozšíril do celého sveta, vrátane Českej republiky a Slovenska. Práca sa zameriava na históriu vzniku zľavových serverov, ďalej na analýzu českých a slovenských serverov, ich porovnanie vývoja, ponuky služieb a tovarov a na rozdielnosť nákupného chovania slovenského a českého zákazníka.Před několika lety přišel na trh nový způsob nakupování, a to hromadné nakupování na internetu. Nejznámějším slevovým portálem se stal Groupon, který způsobil nákupní "boom". Ten se následně rozšířil do celého světa, včetně České republiky a Slovenska. Práce se zabývá historií vzniku slevových serverů, dále analýzou českých a slovenských serverů, jejich porovnáváním vývoje, nabídkou služeb a zboží a rozdílností nákupního chování českého a slovenského zákazníka.Few years ago a new way of shopping arrived to the market - online collective buying. Groupon has become the most famous daily deal site that gave rise to collective buying "boom" and expended to the whole world involving Czech republic and Slovakia. The thesis focuses on history of emergence of daily deal sites, analysis of czech and slovak daily deal sites, its comparison of products and services and the difference in behavior of czech and slovak customer.
Klíčová slova:
internet marketing; podpora prodeje; slevové servery; daily deal sites; internet marketing; sales promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35674