Název:
Marketingová strategie hasících kapalin Novec firmy 3M
Překlad názvu:
The Marketing Strategy of 3M Novec 1230 Fire Protection Fluid
Autoři:
Peřina, Matěj ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá segmentací trhu B2B, marketingovou situační analýzou a návrhem marketingové strategie produktu Novec 1230 společnosti 3M Česko. Nejprve je v práci provedena rešerše marketingové literatury s cílem najít nejvhodnější teoretické přístupy k vymezenému problému. Následně je představena společnost 3M a její česká pobočka. V metodologické části jsou popsány použité přístupy a metody. Načež je uskutečněn sběr dat jejich analýza. V závěrečné kapitole je proveden targeting, positioning a jsou předloženy návrhy konkrétní marketingové strategie v rámci 4 "P" marketingového mixu.This thesis is concerned with B2B market segmentation, situational analysis and proposes a markting strategy for Novec 1230 fire protection fluid marketed by 3M Česko. Firstly a marketing literature rewiev is carried out in order to uncover the most suitabe theoretical approaches to the subject at hand. Then the 3M Company and its Czech subsidiary are presented. In the methodological part there is a description of utilized methods and approaches. Data colection and analysis are executed in the next part. In the last section targeting and positioning are performed and particular actions within the four Ps of marketing mix are proposed.
Klíčová slova:
3M; marketingová analýza; marketingová strategie; 3M; marketing strategy; situational analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35577