Original title:
"Marketingová komunikace skrze módní blogy"
Translated title:
Marketing communication through blogging
Authors:
Cao Thi, Eva ; Odehnalová, Jitka (advisor) ; Henrych, Michal (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace prostřednictvím blogů analyzuje nástroje používané na blozích a vliv tohoto druhu marketingové komunikace na spotřebitele. Vedlejším cílem je predikce vývoje vlivu blogů na českého spotřebitele.The bachelor thesis Marketing communication through blogging analyzes the tools that are being used on blogs and their impact on a consumer. Secondary objective is to forecast the trend of the impact of blogging on a czech consumer.
Keywords:
Blog; Marketing Communication; Online Marketing; Social Media; blog; marketingová komunikace; online komunikace; sociální média
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35527