Název:
Marketing společnosti zajišťující energetické úspory
Překlad názvu:
Marketing of the company mediating energetic savings
Autoři:
Jančík, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce nastiňuje, jak by mohla firma zabývající se realizací energetických úspor efektivně integrovat marketing do svých činností. Teoretická část vymezuje odlišnosti marketingu služeb a představuje koncepty, které jsou následně využity v praktické části k analýze cílové společnosti. v praktické části je pak zkoumáno makrookolí společnosti prostřednictvím PEST analýzy a v analýze mikrookolí společnosti jsou zmíněny všechny širší společenské síly, které mohou zásadním způsobem ovlivnit fungování podniku. Následně je analyzována nejbližší konkurence firmy a formována doporučení aktivit, které by měla zkoumaná společnost do svého portfolia také zahrnout. Tyto poznatky jsou následně konfrontovány s cíli zkoumané společnosti v matici SWOT a na jejich základě je sestaven marketingový mix včetně navrhovaných taktických nástrojů.This diploma thesis outlines how a company doing business in mediation of energy savings could efficiently integrate marketing into its activities. The theoretical part defines the differences between marketing of services and introduces concepts that are later on used for analyzing of the target company. The practical part is focusing on examining of macro surroundings through PEST analysis and in examination of micro surroundings all the involved stakeholders that may substantially affect the functioning of the company are identified. Then the closest competition is revealed and its strengths are inspected in order to form recommendations of activities that should be integrated within the company's portfolio. These findings are then confronted with the objectives of observed company in the SWOT matrix and on its basis a marketing mix is created including the proposed tactical tools.
Klíčová slova:
dotační poradenství; energetické služby; energetické úspory; energetický audit; marketing služeb; projektová dokumentace; energetic savings; energetic services; energetic udit; marketing of services; project documentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35503