Název:
Marketingová stratégia vybranej firmy na domácom a zahraničnom trhu, porovnanie s konkurenciou
Překlad názvu:
The marketing strategy of the chosen company on the domestic and foreign market,the comparison with the competition
Autoři:
Tkáčová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Struhár, Peter (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Oblasť finančného poradenstva sa stáva čoraz viac atraktívnou a žiadanou. Je to finančná oblasť, ktorá nemá na Slovensku dlhú históriu a to sa odráža aj na nevedomosti ľudí, využiť služby finančného poradenstva. Štruktúra bakalárskej práce je riešená tak, aby oboznámila a bližšie špecifikovala marketingovú stratégiu vybranej spoločnosti PARTNERS GROUP SK pri využití poznatkov z odbornej literatúry a interných údajov firmy. Práca prináša priblíženie služby poskytovanej prostredníctvom spoločnosti PARTNERS GROUP SK v danej komodite, cez jej marketingové aktivity, prístup a konečný prínos pre klienta.Oblast finančního poradenství se stává více atraktivní a žádanou. Je to finanční oblast, která nemá na Slovensku dlouhou histórii a to se taky odráží na nevědomosti lidí, využít služby finančního poradenství. Struktura bakalářske práce je řešená tak, aby lépe specifikovala marketingovou strategii vybrané společnosti PARTNERS GROUP SK s využitím poznatků z odborné literatury a interních údajů firmy. Práce přináší přiblížení služby, kterou poskytuje PARTNERS GROUP SK v dané komoditě, přes její marketingové aktivity, přístup a konečný přínos pro klienta.The field of financial consulting is becoming more and more demanded and attractive. It is a part of the financial sector that has not a long tradition in Slovakia and this is reflecting the unconsciousness of people to use the services in the financial consulting. The structure of the bachelor thesis is laid out in a sense to clarify and specify the marketing strategy of the selected company, PARTNERS GROUP SK by using knowledge from scientific literature and internal information from the selected company. Bachelor thesis looks closely the services in the financial sector which are offered by the company PARTNERS GROUP SK through its marketing activity, access and final added value for the client.
Klíčová slova:
Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců; Marketing; Národní banka Slovenska; Potřeba; Reklama; Služba; Trh; Advertisment; Market; Marketing; Need; Service; The association of Financial Agents and Advisors; The national bank of Slovakia
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35468