Original title:
Analýza nákupních podmínek prodejen HUDYsport a Rock Point
Translated title:
Analysis of purchasing conditions of stores HUDYsport and Rock Point
Authors:
Šormová, Alena ; Chylíková, Hana (advisor) ; Vašek, Otakar (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce se zabývá analýzou nákupních podmínek pro dvě prodejny s outdoorovým zbožím, HUDYsport a Rock Point. První kapitola je teoretickým podkladem, vymezuje pojem nákupní prostředí a jsou v ní vysvětleny jednotlivé pojmy tvořící nákupní podmínky. Ve druhé kapitole jsou detailně představeny obě analyzované společnosti, především jejich sortiment a služby pro zákazníky. Třetí kapitola se zabývá samotnou analýzou nákupních podmínek v obou prodejnách a jejich hodnocení pomocí dvou metod. První je terénní průzkum a subjektivní hodnocení autorky a druhý je marketingový výzkum pomocí dotazníků.This bachelor thesis analyzes the purchasing conditions of outdoor stores HUDYsport and Rock Point. The first chapter is theoretical base and defines the shopping environment and all elements of purchasing conditions. The second chapter describes both companies, especially their range of goods and their customer service. Finally the last chapter analyzes the purchasing conditions in both stores and judge them in two ways - subjective evaluation and marketing research.
Keywords:
HUDYsport; purchasing conditions; Rock Point; shopping environment; HUDYsport; nákupní podmínky; nákupní prostředí; Rock Point
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35465