Název:
Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy
Překlad názvu:
Specifics of marketing communication in Germany and Switzerland focused on trade fairs
Autoři:
Janda, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Exnerová, Kamila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat specifika veletržního průmyslu v Německu a Švýcarsku. Dále zjistit efektivitu a perspektivu veletrhů. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola vymezuje veletrhy jako nástroj marketingové komunikace. Druhá kapitola se věnuje opodstatnění veletrhů ve smyslu stručného popsání historie, typů veletrhů a jednotlivých pohledů vystavovatelů a návštěvníků. Třetí kapitola popisuje koncept veletrhu ze strany organizátora i vystavovatele. Cílem čtvrté a páté kapitoly je popis německého a švýcarského veletržního průmyslu. Poslední šestá kapitola je zaměřena na perspektivu veletrhů.The objective of the bachelor thesis is to describe and analyze specifics of trade fair industry in Germany and Switzerland. Another aim of is to find out effectiveness and perspective of trade fairs. The thesis is divided into six chapters. The first one defines trade fairs as a marketing tool. The second chapter is focused on historical development and types of trade fairs and description of exhibitors' and visitors' objectives. Third chapter describes a process of organization of a trade fair. Fourth and fifth chapters are focused on an explanation of German and Swiss trade fair industry. The last sixth chapter is dedicated to a prognosis of trade fairs.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; Německo; veletrhy; Švýcarsko; Germany; marketing; marketing communication; Switzerland; trade fairs
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35463