Název: Síla brandu a jeho vnímání spotřebitelem
Překlad názvu: The power of brand and consumer’s perception of brand
Autoři: Tomis, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Javorková, Ivana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand; produkt; spotřebitel; brand; consumer; product

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35400

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162099


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet