Název:
Strategie firmy Barentz Europe B.V. při vstupu na trhy Ázerbajdžánu a Gruzie
Překlad názvu:
The strategy of Barentz Europe B.V. company, entering markets of Azerbaijan and Georgia
Autoři:
Kratochvílová, Pavla ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Struhar, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá strategií firmy Barentz Europe B.V. při vstupu na trhy Ázerbájdžánu a Gruzie. V první části je představena firma Barentz Europe B.V. Dále jsou v práci popsány obě vybrané země na základě podrobných PESTL analýz. Ve druhé části se práce zabývá popisem konkrétních strategií zvolených pro trhy Ázerbájdžánu a Gruzie a jejich porovnáním.This bachelor thesis deals with the strategy of Barentz Europe B.V. company, entering markets of Azerbaijan and Georgia. In the first part is presented Barentz Europe B.V. company. There are also described in the thesis both selected countries, based on detailed PESTL analyses. In the second part the thesis deals with description of concrete strategies selected for the markets of Azerbaijan and Georgia and their comparison.
Klíčová slova:
Gruzie; obchodní strategie; rychle se rozvíjející trhy; Ázerbájdžán; Azerbaijan; business plan; emerging countries; Georgia
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35383