Název: Strategie firmy Baťa na zahraničních trzích (se zaměřením na český trh)
Překlad názvu: The strategy of the Bata Shoe Company on foreign markets (with a focus on the Czech market)
Autoři: Koubková, Anna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Krčál, Adam (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Baťova soustava řízení; dotazníkové šetření; SWOT analýza; Tomáš Baťa; Principles of the Bata Management System; questionnaire survey; SWOT analysis; Thomas Bata

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35359

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162058


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet