Original title:
Vytváření loajality zákazníka
Translated title:
Customer loyalty building
Authors:
Nováková, Veronika ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Ždiňáková, Tamara (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V této práci se budu zabývat věrností zákazníka. Uvedu zde příklad CRM v praxi, který má za cíl budovat v zákaznících věrnost ke značce nebo produktu tak, aby se zákazník vracel a byl se službami a výrobky spokojený.This bachelor thesis focuses on the customer loyalty. It gives an example of CRM project which aims to build the loyalty of customers to some brand or product so the customer would return to the company and would be satisfied with all products and services he get.
Keywords:
CRM; Customer; Loyalty; CRM; Loajalita; Věrnost; Zákazník
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35336