Název:
Návrh produktu metodou Running Lean
Překlad názvu:
Product Design by Running Lean method
Autoři:
Maralík, David ; Říha, David (vedoucí práce) ; Matznerová, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářská práce je analyzovat problematiku návrhu a uvedení softwarových produktů na trh metodou Running Lean a na jejich základě vytvořit metodiku pro konkrétní společnost pro uvádění jejich produktů na trh. V úvodu práce je představena zkoumaná společnost a upřesněna celá této bakalářské práce. V teoretické části jsou představeny specifika uvádění softwarových produktů a metodiky, které se dnes užívají k jejich uvedení na trh. V praktické části je popsána navrhovaná metodika pro uvedení produktu na trh ve zkoumané společnosti. V závěru práce je poskytnut náhled na úspěšnost uvedení tohoto produktu a návrh možných změn a vylepšení do budoucnosti.The aim of this bachelor thesis is to analyze the issue of designing and placing software products on the market by Running Lean method and on this basis, to develop a methodology for a particular company forplacing their products on the market. In the introduction, there is introduced the studied company and specified the structure of this thesis. In the theoretical part, there are presented the specifics of marketing software products and methods that are used to placing them on the market. The practical part describes the designed methodology of placing the product on the market in the studied company. In the conclusion, there is provided a preview on the success of this product's design and there are also described possible changes and improvements for the future.
Klíčová slova:
návrh produktu; running lean; uvedení produktu na trh; placing product on the market; product design; running lean
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35284