Název:
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Překlad názvu:
Marketing study of Most region
Autoři:
Martínková, Alexandra ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zmapování a zhodnocení marketingového prostředí Mostecka, analýza nabídky této destinace a charakteristika současného stavu cestovního ruchu. Na základě zjištěných skutečností jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro efektivnější využití potenciálu regionu a zlepšení současné situace.The object of the diploma paper is marketing environment of Most region, analysis of its offer and current situation of tourism in the region. Based on learnt facts, the author aimed to recommend some concrete steps which can help to develop tourism in Most region.
Klíčová slova:
destinace; marketingové prostředí; Mostecko; destination; marketing environment; Most region
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20193