Název:
Marketing v době hospodářské krize
Překlad názvu:
How does recession affect marketing?
Autoři:
Volánek, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hulačová, Radka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce teoreticky zkoumá vliv hospodářské krize na firmy a potažmo marketing. Srovnává Velkou hospodářskou krizi ze 30. let se soudobou finanční krizí, hledá společné znaky a ptá se, zda je krize pouze zcela negativní jev, nebo na ní může být i něco pozitivního.The work is corncerned with situation of merketing departments of different societies during the recession. It focuses on how does the state of economy affect the business, and how does the business adapt itself to the situation.
Klíčová slova:
krize; marketing; recese; crisis; marketing; recession
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20177