Original title:
Produkce event marketingu
Translated title:
Production of event marketing
Authors:
Hortová, Edita ; Černá, Jitka (advisor) ; Pešek, Ondřej (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce pojednává o event marketingu, který je zařazen mezi důležitou složku komunikačního mixu.V práci jsou charakterizovány jednotlivé typy eventů a jejich organizace při produkci. Praktická část se zabývá produkční agenturou Wiggo, s.r.o., která organizovala speciální event pro společnost Visa. Cílem práce je vyhodnotit produkci akce a navrhnout nové zlepšení pro nastávající rok.Bachelor thesis deals with event marketing, which is classified as an important component of the communication mix. In this work are characterized by different types of organizations and events of the production. The practical part deals with the production Wiggo Agency, Ltd., which organized a special event for the company Visa. The aim of this work is to evaluate the production of action and propose new initiatives for the coming year.
Keywords:
event; marketing; production; event; marketing; produkce
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20166