Název:
Marketingová komunikace turistické oblasti
Překlad názvu:
Marketing Communication
Autoři:
Žabková, Romana ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Rozbor marketingové komunikace turistické oblasti s ohledem na její historický, ekonomický a kulturní vývoj. Provedu analýzu složek marketingového mixu a analýzu SWOT, se zaměřením na komunikační mix.Marketing Communication of travel destination. Marketing mix analysis, SWOT analysis.
Klíčová slova:
Destinace cestovního ruchu; Krásná Lípa; Marketingová komunikace; Krásná Lípa; Marketing Communication; Travel destination
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20146