Název:
Facebook a jeho využití v marketingu
Překlad názvu:
Marketing through Facebook and Social Media
Autoři:
Míka, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Tlustý, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá sociálními sítěmi od jejich vzniku až po současný obrovský boom. Zmiňuje se roli člověka uvnitř sociálních sítích a o nastupujících moderních technologiích. Podrobně se zabývá Facebookem a marketingem v jeho prostředí. Na závěr práce je uvedena případová studie, kde jsou popsány současné marketingové metody na Facebooku. Studie je ilustrována na projektu Playzone.cz, na kterém autor již dva roky pracuje.Text is describing social networks from their beginning to present boom. It mentions the role of people within social networks and the role of moderny technologies. It describes in detail Facebook and marketing in its enviroment. In conclusion, this work contains a case study, where are some current methods of marketing on Facebook. This study is illustrated on the project Playzone.cz.
Klíčová slova:
Facebook; Marketing; Sociální média; Facebook; Marketing; Social Media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20066