Název:
Analýza prodeje hudby prostřednictvím Internetu
Překlad názvu:
Analysis of music sales over the Internet
Autoři:
Štencel, David ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Struska, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je vytvořit ucelený pohled na aktuální vývoj na trhu s hudbou, prozkoumat postavení digitální distribuce vůči distribuci v kamenných obchodech a analyzovat současné trendy v distribuci digitální hudby. Zároveň by tato práce mohla být pro čtenáře zajímavá z toho důvodu, že v češtině momentálně neexistuje aktuální publikace, která by se tímto tématem takto komplexně zabývala. Cílem první kapitoly je stručně zmapovat distribucí nehmotného zboží a služeb přes Internet. Cílem druhé kapitoly je analyzovat distribuci digitální hudby, srovnat její úspěšnost s distribucí v klasických kamenných prodejnách a prozkoumat současné trendy a možný budoucí vývoj. Cílem závěrečné kapitoly je prozkoumat služby nejvýznamnějších distributorů digitální hudby na světovém i českém trhu a poukázat také na nedostatky a možnosti pro zlepšení služeb zákazníkům.The aim of this thesis is to create a comprehensive view of current developments in the music market, to explore the position of digital distribution in comparison to the distribution in the high street shops and to analyze current trends in the distribution of digital music. At the same time, this thesis could be interesting for readers because, today there is no current publication in Czech, in which the subject would be so comprehensively addressed. The goal of the first chapter is to briefly map the distribution of intangible goods and services over the Internet. The second chapter aims to analyze the distribution of digital music, to compare its success with distribution in the high street shops and examine current trends and possible future developments. The aim of the final chapter is to examine the services of the most important digital music distributors in the world as well the Czech market and also point out weaknesses and opportunities for improving customer service.
Klíčová slova:
digitální; distribuce; hudba; Internet; nehmotné zboží; online; prodej; digital; distribution; intangible goods; Internet; music; online; sales
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19977