Název:
Uvedení značky FTB.cz na trh prostřednictvím sociální sítě Facebook
Překlad názvu:
Market launch of the brand FTB.cz through social network Facebook
Autoři:
Hradil, Radek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Laurin, Ivo (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je posoudit, zda je Facebook vhodným nástrojem pro uvedení na trh malé, internetové značky a posoudit výhody a nevýhody využití šítě Facebook jako jediného komunikačního kanálu. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část pojednává o teorii tvorby značky a základech strategického řízení, ve druhé části je popsána teorie social media a sociálních sítí, třetí část se zaměřuje na Facebook, jeho architekturu a marketingové nástroje a ve čtvrté části je popsána tvorba značky FTB.cz a uvedení na trh prostřednictvím sítě Facebook za pomoci nástrojů a poznatků popsaných v předchozích kapitolách.The objective of the thesis is to assess the potential of Facebook as a sole tool for intruduction of small, internet brand into the market and to assess advantages and disadvantages of using Facebook as an exclusive communication tool. The thesis consists of four parts. First part outlines brand creation theory and basic of strategy brand management, second part describes social media and social networks, third part focuses on Facebook and its marketing tools and part four provides description and analysis of introduction of the brand "FTB.cz" into the market using the tools and methodology described in chapters one to three.
Klíčová slova:
Facebook; Social media; Značka; Brand; Facebook; Social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19964