Název:
Marketingový význam body image
Překlad názvu:
Meaning of Body Image in Marketing
Autoři:
Lalík, Ivan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je prostřednictvím obsahové analýzy stanovit, které prvky Body image jsou nejfrekventovanější v reklamách v tzv. časopisech životního stylu pro muže a ženy, tyto prvky následně analyzovat a pokusit se vysvětlit, jaké poselství je skryto za použitými prvky body image.The main goal of this diploma thesis is by using the coontent analysis specify, what elements of Body image are the most frequented in magazines Maxim and Cosmopolitan. After the analysis of Body image the findings are interpreted and the relationship between elements of Body image and marketing is described.
Klíčová slova:
Body image; Marketingová komunikace; Obsahová analýza; Body Image; Coontent analysis; Marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19904