Original title:
Tvorba strategie PR
Translated title:
Public relations strategy
Authors:
Novosadová, Petra ; Kašparová, Eva (advisor) ; Hrozová, Silvie (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce pojednává o tvorbě strategie public relations pro společnost zabývající se zprostředkováním online zájezdů. Cílem diplomové práce je na základě shromažďování primárních a sekundárních dat utvořit cílenou PR strategii. Práce postihuje hlavní zásady při tvorbě strategie PR nejprve na teoretické úrovni a následně aplikuje tyto poznatky do praktické úrovně. Výstupem práce je cílený návrh strategie PR pro konkrétní firmu.This diploma thesis deals with the question of Public Relations strategy planning for a company operating in the field of providing travel services. The objective of this thesis is to create such a strategy based on primary and secondary data we have gathered. When doing so we consider the key areas first on theoretical grounds, and then apply them into practice. The outcome of this work is a tailored propsal of Public Relations strategy for a particular business.
Keywords:
company operating in the field of providing travel services; PR strategy; Public relations; PR strategie; průzkum veřejnosti; Public relations
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/19897