Název: Muži a ženy v reklame
Autoři: Rusnáková, Miroslava ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boček, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomovová práca sa zaoberá zobrazovaním mužov a žien v reklame, tým ako sú vykresľovaní, aké sú ich typické úlohy, role v reklame. Zisťuje, či sú v reklame osoby vyobrazované vo svojich typicky prisudzovaných vlastnostiach, tzv. genderových stereotypoch. Neopomína taktiež pojmy ako sexizmus a diskriminácia a porovnáva, ako sa to u jednotlivých pohlaví.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2742

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1572


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet