Název:
Vztahy s odběrateli vybraného podniku
Překlad názvu:
Relations with customers of certain company
Autoři:
CHALUPSKÝ, Jan Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická. Druhá část je tvořena vlastní prací a popisuje zjištěné výsledky plynoucí z marketingového výzkumu - z použitých dotazníků.Theses is divided in two parts. First part is theoretical. Second part is made by own research and describes results outgoing out of marketing research - by used questionaires.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; respondent; segmentace; spokojenost; trh; zákazník; customer; interviewee; market; marketing research; questionaire; satisfaction; segmentation Citace: CHALUPSKÝ, Jan. Vztahy s odběrateli vybraného podniku. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31114