Název:
Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905
Překlad názvu:
Marketing communication of football club Bohemians 1905
Autoři:
VOBRUBA, Lukáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je v prvé řadě analyzovat současný stav marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. Dalším cílem je navrhnout případná zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by klubu pomohli ještě k lepší práci se zainteresovanými skupinami.The aim of this thesis is to analyze the current state of marketing communications in a football club Bohemians Praha 1905. Another aim is to suggest possible improvements in marketing communications, which would have helped the club to better work with interested groups.
Klíčová slova:
CRM; ekonomická situace; komunikace; marketing; marketingový výzkum; PR; propagace; reklama; sponzorství; advertisement; communications; CRM; economic situation; marketing; marketing research; promotion; public relations; sponsors Citace: VOBRUBA, Lukáš. Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/30190