Original title: Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě
Translated title: Consumers´ perceptions of corporate social responsibility activities in retail sector
Authors: PLEŠINGEROVÁ, Jana
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer; corporate social responsibility; research; results; společenská odpovědnost firem; spotřebitel; výsledky; výzkum
Citation: PLEŠINGEROVÁ, Jana. Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28571

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156513


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-09-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share