Original title:
Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě
Translated title:
Consumers´ perceptions of corporate social responsibility activities in retail sector
Authors:
PLEŠINGEROVÁ, Jana Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. Teoretická část práce zahrnuje problematiku CSR od historie pojmu, jeho uplatňování ve firemní strategii, až po nástin zahraničních výzkumů. Praktická část je zaměřena na to, jak spotřebitelé vnímají jednotlivé aktivity CSR a zda CSR nějakým způsobem ovlivňuje jejich nákupní chování. Diplomová práce nabízí čtenáři možnost získat nadhled v oblasti společenské odpovědnosti firem a zjistit, jak je CSR u nás vnímána samotnými spotřebiteli, což může být přínosem také pro firmy. Výsledky výzkumu napoví současný stav CSR v České republice.Main aim of this diploma thesis is to analyse consumers´ perceptions of corporate social responsibility activities in retail sector. The thesis is dividend into several chapters which include both theoretical and practical part. The theoretical part describe basic explanation, evaluation and implementation of CSR. The practical part includes consumer oriented research as well as some ideas concerning suggestions for consumers and companies.
Keywords:
consumer; corporate social responsibility; research; results; společenská odpovědnost firem; spotřebitel; výsledky; výzkum Citation: PLEŠINGEROVÁ, Jana. Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28571