Název:
Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Překlad názvu:
Business strategy of retail company (clothes sector)
Autoři:
Vítek, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Zhodnocení obchodní strategie firmy New Yorker. Zpracování teoretických hledisek obchodní strategie a porovnání s reálnou situací. Formulace doporučení k vylepšení stávající obchodní strategie.Evaluation of business strategy of the company New Yorker. Analysis of the theoretical aspects of the business strategy and comparison with the real situation. Recommendations for actual business strategy improvement.
Klíčová slova:
nákupní atmosféra; obchodní strategie; retail; business strategy; purchasing atmospere; retail
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19553