Název:
Marketingová strategie specifického produktu
Překlad názvu:
The Marketing Strategy of Specific Product
Autoři:
Fasselová, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií Komerční banka,a.s. pro studentské konto G2, která vznikla v roce 2007. Do jednoho roku po jejím uvedení se banka stala lídrem trhu se studentskými konty, a to i přes silnou konkurenci produktů nabízených tomuto segmentu. Cílem práce je uvést teoretické přístupy k tvorbě marketingové strategie, ilustrovat činnosti spojené s jejím zaváděním a zhodnotit její úspěšnost, popř. navrhnout určité korekce.This Master Thesis describes marketing strategy of G2 Student Account that was adopted by Komerční banka, a.s. in 2007. Despite a strong competition , within a year after its launch the bank became a market leader in student accounts segment. Objectives of this work are to introduce theoretical approaches to marketing strategy creation, to depict activities connected to launching a particular marketing strategy and last but not least, to evaluate its results and propose possible corrections.
Klíčová slova:
Komerční banka; marketingová strategie; studentské konto; Komerční banka; marketin strategy; student account
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19538