Název:
Obsahová analýza inzerce v českých a německých časopisech
Překlad názvu:
Content analysis of advertising in Czech and German journals
Autoři:
Smrčinová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá obsahovou analýzou inzerce v českých a německých časopisech.Důraz je kladen na roli mužů a žen v reklamě.Obsahová analýza je provedena ze zpravodajských časopisů Týden a Der Spiegel.Nejdříve je proveden popis jednotlivých kroků marketingového výzkumu.Poté je popsána metoda obsahové analýzy.Dále se práce zabývá reklamou,současnými výzkumy o reklamě a postavením mužů a žen v reklamě.V praktické části diplomové práce je provedena obsahová analýza inzerce z českého časopisu Týden a z německého časopisu Der Spiegel.Dále jsou porovnány výsledky obsahových analýz a jsou vyhodnoceny hypotézy.The thesis considers content analysis of advertising in Czech and German journals.It puts accent on a role of women and men in advertising.The content analysis is made from news journals Týden and Der Spiegel.Firstly are described steps of marketing research,then the method of content analysis.The thesis is also focused on advetising,researches and a role of women and men in advertising.In the practical part of the thesis is made the content analysis from Czech news journal Týden and German news journal Der Spiegel.Then are compared results of the content analysis and are described interpretation of hypotheses.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; muži a ženy v reklamě; obsahová analýza; časopis Týden a Der Spiegel; content analysis; marketing research; news journals Týden and Der Spiegel; role of women and men in advertising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19533