Original title: Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního
Translated title: Nonverbal elements of advertising discourse in a diachronic view
Authors: KLEINOVÁ, Petra
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertisement; history of ČSR 1918-1989; nonverbal components of advertisement; historie ČSR 1918-1989; neverbální složky reklamy; reklama
Citation: KLEINOVÁ, Petra. Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/21783

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-154798


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-05-30, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share