Název:
Vývojové trendy v marketingu
Překlad názvu:
Development trends of marketing
Autoři:
Hanzlíčková, Jitka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých vývojových trendů v marketingu, podchytit jejich hlavní rysy a na konkrétních příkladech ukázat jejich použití. Dále pak pomocí dotazníku zhodnotit účinnost reklamní kampaně mobilního operátora Vodafone, která před třemi roky rozpoutala mnoho diskuzí, a která vykazovala prvky právě těchto nových trendů.The aim of the thesis is to analyse development trends of marketing, describe their main features and with help of concrete examples show their use. Practical part of the thesis evaluates, with the aid of questionnaire, marketing campaign of the mobile telecommunication company Vodafone that took place three years ago. This campaign arouses a lot of discussion that time and contained elements of this new trends of marketing.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; marketingové trendy; vývoj marketingu; development of marketing; marketing communication; marketing trends
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19496