Název:
Nasazení informačního systému v cestovní kanceláři
Překlad názvu:
The implementation of the information system at the travel agency
Autoři:
Šanda, Vladimír ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Švecová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá kritérii výběru informačního systému a následnou implementací IS do podniku. Seznamuje nás s reálným informačním systémem M2G, který využívají podniky ze sféry cestovního ruchu. Nabízí srovnání s konkurencí a zamýšlí se nad hlavními přednostmi a slabinami systému, které vedou k přijetí či odmítnutí systému M2G ve výběrových řízeních cestovních kanceláří. Práce v prostředí dodavatele analyzuje proces implementace, přibližuje a vyhodnocuje užívání projektového řízení. Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků o projektovém řízení odhalit nedostatky ve firmě dodavatele a navrhnout opatření, která by vedla k efektivnějšímu řízení implementace informačního systému. Dalším cílem je zpracování kroků, které by vedly k vyšší úspěšnosti při prodeji systému. Práce tedy nabízí návrhy na změny směřující jednak dovnitř podniku, tak i směrem k zákazníkovi.This Bachelor thesis explores criteria for choosing an information system and its subsequent implementation in a company. It introduces us with the real information system M2G which is used by travel agencies. It offers comparison with competing businesses and thinks of principal assets and weaknesses of the system which lead to acceptance or refusal system M2G in competitive tendering of travel agencies. The thesis analyses the process of the implementation, describes and evaluates the use of the project management. The main objective of this thesis is, on the basis of theoretical knowledge, discover imperfections of the project management in the supplier's company and make suggestions which could lead to more efficient implementation of the information system. Another objective is to compose steps contributing to higher success in selling the system. So the thesis suggests internal changes and changes pointed to customers.
Klíčová slova:
implementace; informační; nasazení; systém; implementation; information; system
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19477