Original title:
Kritéria zákazníka pro výběr autobusového přepravce na trase Praha - Brno
Authors:
Kulhánek, Luboš ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Vycudilík, Vojtěch (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá marketingem služeb, marketingovým mixem s akcentem na přepravní služby, připraví teoretický základ pro výzkum trhu. Dále obsahuje základní data o autobusové přepravě v ČR. V praktické části je proveden výzkum u spol. Student agency a Touring Bohemia. Výsledky jsou interpretovány a nakonec je přidáno hodnocení a doporučení.
Keywords:
autobus; kritéria; přeprava; spokojenost; Student agency; Touring Bohemia; zákazník
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2683