Original title:
Marketingový mix výrobkové řady
Translated title:
Marketing mix of product line
Authors:
Záhoříková, Zuzana ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Koudelka, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu výrobkové řady Enja Body Control Program společnosti Dermacol, jež nabízí produkty zpevňující péče a je jednou ze stěžejních řad značky. K analýze bylo využito McCarthyho členění nástrojů marketingového mixu. První kapitoly jsou věnovány představení společnosti v průběhu času a marketingové teorii. Jelikož problematika zpevňující péče je součástí trhu tělové kosmetiky, tuto oblast přibližuje třetí kapitola práce (členění, sezónnost, zákazníky trhu). Následující čtyři kapitoly jsou řazeny podle členění nástrojů marketingového mixu dle "4 P". Součástí práce je dotazníkové šetření na téma trh tělové kosmetiky, resp. zpevňující péče, určené ženám a dívkám ve věku 15 let a více. Hlavním cílem je porovnat nastavení nástrojů společnosti Dermacol a jak toto vnímají spotřebitelky (ideální obal produktu, povědomí o značce, cenová úroveň versus kvalita, české versus zahraniční značky tělové kosmetiky, efektivnost distribuce a účinnost komunikace aj).The dissertation is concerned with the analysis of the marketing mix of the czech cosmetic company Dermacol, in the concrete its products of firming care Enja Body Control Program. The objective is to review present application of marketing instruments and confront it with the opinion of consumers (design of product, comparison of czech anf foreign brands, price level, effectiveness of distribution and comunication etc.).
Keywords:
marketing; marketing mix; product line; marketing; marketingový mix; výrobková řada
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/19404