Original title: Význam jednotlivých složek marketingového mixu
Translated title: Meaning of each component of the marketing mix
Authors: BROUČKOVÁ, Lucie
Document type: Bachelor's theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: distribution; marketing; marketing mix; price; product; propagation; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Citation: BROUČKOVÁ, Lucie. Význam jednotlivých složek marketingového mixu. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28685

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153659


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share