Original title:
PR nástroje ve vybraném podniku
Translated title:
PR tools in selected company
Authors:
MILCOVÁ, Kristýna Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce bylo zhodnotit současné využití vnitřních a vnějších vztahů s veřejností ve společnosti Fabory CZ, s. r. o. a vytvořit plán dalšího rozvoje. V praktické části této práce jsou uvedeny PR aktivity, které se používají ve firmě Fabory CZ, popis vnějších a vnitřních PR aktivit. Na základě dotazníkového šetření byly předloženy návrhy, jak zlepšit vnější a vnitřní vztahy s veřejností ve firmě Fabory CZ.The aim of the work was to evaluate the current use of internal and external public relations in company Fabory CZ, Ltd. and to create plan of another development. The practical section of this work includes PR activities, which are used in the company Fabory CZ, description of external and internal PR activities. On the basis of the questionnaire survey were presented suggestions how to improve external and internal public relations in company Fabory CZ.
Keywords:
corporate communication; corporate identity; corporate image; external public relations; internal public relations; questionnaire survey; dotazníkové šetření; externí public relations; interní public relations; komunikační jednání; obraz firmy; podniková totožnost Citation: MILCOVÁ, Kristýna. PR nástroje ve vybraném podniku. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28655