Original title:
Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.
Translated title:
Analysis of marketing environment Atlantic product Třešňák Ltd.
Authors:
KROTKÁ, Veronika Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] V bakalářské práci jsem se rozhodla zabývat se analýzou marketingového prostředí společnosti Atlantik produkt Třešňák s.r.o., která se zabývá prodejem rybích produktů a lahůdkářských specialit. Cíl mé práce jsem orientovala na zhodnocení současné situace firmy v marketingovém prostředí a na případné navržení změn ve využití uvedených vlivů v této vybrané firmě pomocí provedení analýzy makroprostředí a mikroprostředí v celé této společnosti.In my thesis, I decided to tackle the analysis of the marketing environment of Atlantic product Třešňák Ltd., which sells fish products and delicatessen specialties. The objective of my work I have focused on the assessment of the current situation of the company in the marketing environment and to propose any changes in the use of these influences in the selected company through the analysis of macro and micro throughout the company.
Keywords:
Macro-environment.; Marketing; Marketing environment; Microenvironment; Makroprostředí.; Marketing; Marketingové prostředí; Mikroprostředí Citation: KROTKÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28640