Original title: Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
Translated title: Buying behavior and the attitudes of customers of a retail unit
Authors: MAREŠOVÁ, Petra
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: buying behavior; consumer behavior; factors affecting the purchase decisions of consumers; marketing research; marketing research process; marketing research techniques; purchase decision process; types of buyers; faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů; kupní rozhodovací proces; marketingový výzkum; nákupní chování; proces marketingového výzkumu; spotřební chování; techniky marketingového výzkumu; typy kupujících
Citation: MAREŠOVÁ, Petra. Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28566

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153624


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share