Original title: Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů
Translated title: The role of packaging in consumers' purchasing decisions
Authors: BÍNOVÁ, Zuzana
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: appearance; consumer; image; impression; packaging; product; sauerkraut; image; kysané zelí; obal; produkt; spotřebitel; vnímání; vzhled
Citation: BÍNOVÁ, Zuzana. Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23266

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153327


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share