Název:
PR aneb příběhy pro média
Překlad názvu:
PR and stories for media
Autoři:
Lipovská, Dana Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Knihovnický barcamp 2013, Praha (CZ), 2013-04-10
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: Co je to vlastně PR? "Vztahy s veřejností" se v poslední době stávají více v první řadě "vztahy s novináři". A jak je vlastně nastartovat a udržovat? Chodit s nimi na kafe nebo si je raději držet od těla? Chce to najít tu správnou míru. Ať tak či onak je jedna věc jistá - novináře potřebujete... A dobré PR taky.
Klíčová slova:
knihovny; marketing; PR; public relations; tiskové zprávy; libraries; marketing; PR; press release; public relations
Práva: Dílo je chráněno podle autorského zákona č. 121/2000 Sb.; Licence Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko