Original title: Reklama zaměřená na děti a její etický rámec
Translated title: Advertisement aimed at children and its ethic framework
Authors: VOTRUBOVÁ, Jindra
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertisment; advertisment ethic code; communication; mass media; media literacy; regulation of advertisment; hromadné sdělovací prostředky; komunikace; mediální gramotnost; reklama etická regulace reklamy; reklamní kodex
Citation: VOTRUBOVÁ, Jindra. Reklama zaměřená na děti a její etický rámec. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/29942

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-152616


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-04-10, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share